Translate

środa, 29 czerwca 2016

Pomysły na wakacje

Hej
Czy Wy też nie wiecie co można robić w wakacje? Jeśli tak to jest to post specjalnie dla Was. Ja bardzo często mam tak, że w wakacje mam bardzo dużo czasu i nie wiem co mogę z nim zrobić. Poniżej przedstawiam wam listę rzeczy które możecie robić zarówno codziennie jak i tylko w wolnym czasie. Większość rzeczy oczywiście będziecie znać, ale może się okazać, że zupełnie o tym zapomnieliście. :) Ta lista odświeży wam pamięć.

1. Wyjście do zoo
2. Wyjście do Wesołego Miasteczka
3. Wyjście z przyjaciółmi/ przyjaciółką/ przyjacielem.
4. Randka
5. Jazda na rowerze
6. Jazda na wrotkach/ rolkach
7. Jazda na deskorolce
8. Fotografowanie ludzi/ natury/ rzeczy martwych.
9. Granie w gry planszowe/ komputerowe ze znajomymi
10. Uczenie się (chodzi mi tutaj o naukę makijażu, nowych fryzur, jazdy na rowerze/ rolkach/ wrotkach/ deskorolce, rozwijanie naszego hobby itd.) (oczywiście nauka taka jak w szkole też może być, ale mamy przecież wakacje)
11. Granie na instrumentach
12. Ognisko ze znajomymi
13. Piknik
14. "Mini kino" w domu i z przyjaciółmi
15. Oglądanie zaległych odcinków z seriali ;)
16. Spacer po mieście
17. Jazda konno
18. Wycieczka do innego miasta/ kraju.
19. Przemeblowanie pokoju/ domu/ mieszkania.
20. Opalanie się ;)

To na tyle w dzisejszym poście. Może w następnym podam wam jeszcze kilka pomysłów, ale póki co, to postarajcie się wykorzystać te, które teraz wam podałam. Wesołego spędzania wakacji!!!

1 komentarz:

  1. Jej, fantastyczne są te pomysły, szczególnie te od punktu 11, bo o nich zapomniałam. Na pewno coś wykorzystam. Miłych wakacji! https://www.facebook.com/byannblog/

    OdpowiedzUsuń