Translate

piątek, 17 czerwca 2016

Liebster Blog Award

Cześć!

Zostałam nominowana przez: Ann do Liebster Blog Awards. Polega to na tym, że odpowiada się na 11 zadanych pytań, a następnie nominuje się kolejne 11 osób zadając im własne 11 pytań.

To co, zaczynamy?



1. Jak długo zajmujesz się blogowaniem?

- Blogowaniem zajmuję się już od dłuższego czasu ale nigdy mi nie wychodziło. Załóżmy więc, że bloguję dopiero od tego roku ;)



2. Lubisz czytać książki?


Tak. Bardzo lubię czytać książki, szczególnie fantastyczne i przygodowe. Jeśli chodzi o książki, które mogłabym wam polecić, to na pewno serię książek Johna Flanagana: "Zwiadowcy". :)



3. Jakiego typu blogi preferujesz?


Bardzo lubię oryginalne blogi. Szczególnie od artystów. Chodzi mi tutaj o blogi z dużą ilością zdjęć, wierszy, obrazów itd. Lubię także blogi, które opisują codzienne życie oraz opowiadania.



4. Ile dotąd blogów prowadziłaś?


Jak już wcześniej pisałam- prowadziłam bardzo dużo blogów, ale nigdy mi to nie wychodziło. Tak naprawdę, to sama już nie wiem ile ich było. :)


5. Co jeszcze jest Twoim hobby?

 Oprócz pisania postów bardzo lubię grać w gry i robić zdjęcia. BARDZO lubię robić zdjęcia. Mam nadzieję, że wkrótce zobaczycie kilka moich fotografii.



6. Jaki jest Twój ulubiony kolor?


Moim ulubionym kolorem jest niebieski, ale bardzo lubię także wszystkie jasne i pastelowe kolory.


7. Z czego jesteś dumna?

Jestem dumna z moich postępów w muzyce, pływaniu i siatkówce. Dodatkowo cieszę się, że wychodzą mi coraz lepsze zdjęcia oraz posty.


8. Jaki jest Twój ulubiony film/ książka?

Moimi ulubionymi książkami- jak wcześniej pisałam jest seria: "Zwiadowcy". Jeśli chodzi o film, to nie mam swojego ulubionego, ale bardzo lubię różne bajki i filmy takie jak "Hobbit", "Harry Potter", "Niezgodna", "Czego pragnie dziewczyna", "Ta brzydka i gruba", "Keith" itd. Lubię NAPRAWDĘ dużo filmów. :)


9. Czym jest dla Ciebie przyjaźń?

Przyjaźń... to bardzo mocne słowo, więc jest dla mnie bardzo mocną więzią pomiędzy dwoma osobami. Przyjaźń jest według mnie bardzo ważna i nienawidzę osób, które tylko udają przyjaźń. Jest dla mnie nie do pojęcia to, że ktoś może tak po prostu udawać twoją przyjaciółkę/ twojego przyjaciela.


10. Czym jest dla Ciebie blogosfera?

Blogosfera jest dla mnie dosyć ważna. W końcu dotyczy ona blogów.


11. Lubisz poznawać świat?

Tak. I to nie tylko świat. Lubię poznawać nowych ludzi, nowe miejsca, rzeczy, hobby, itd. Nie umiem wytrzymać zbyt długo, robiąc tylko jedną rzecz. Np. gdybym miała od teraz tylko pisać posty to wytrzymałabym około tygodnia. To dla mnie zbyt rutynowe. Musiałabym jeszcze czasami pośpiewać, potańczyć, pograć, porobić kilka zdjęć.... Ja po prostu tak nie potrafię.



OK! To na tyle jeśli chodzi o moje odpowiedzi. Teraz wypiszę moje 11 pytań dla osób, które za chwilkę nominuję. :)


1. Co wzbudza w Tobie lęk?

2. Czy kiedykolwiek zrezygnowałaś/ zrezygnowałeś z przyjemności tylko po to aby napisać posta na blogu?

3. Co sądzisz o portalu: "Zblogowani"?

4. Jaki jest Twój ulubiony serial?

5. Czy potrafisz grać na jakimś instrumencie?

6. Jakie jest Twoje hobby oprócz blogowania?

7. Co jest Twoją ulubioną częścią garderoby?

8. Jakie blogi lubisz czytać?

9. Czy lubisz grać w gry komputerowe?

10. Gdzie lubisz spędzać swój czas wolny?

11. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?


No dobra. Poniżej macie listę nominowanych przeze mnie osób:


1. Oliwia - little red cherry smile

2. Joanne

 3.Crazy Blogger

4. Lexi - think like a proton

5. Chocoladzix

6.Aleksandra - pineapplealexxx

7. Papcinek

8. small lunar heptad

9. Marcepanowe Banie

10. Time to be alive

11. Paulina Juni


OK! To na tyle w dzisiejszym poście!

Czekajcie na następnego!


3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie odpowiedziałaś na nominację :D Mi się podoba! Dziękuję Ci, ze mnie nominowałaś! Pytania podobają mi się więc z chęcią na nią odpowiem, ale jeszcze nie wiem kiedy, bo mam zaplanowanych klika postów.
    Mogę prosić o poklikanie w linki w nowym poście? Będę bardzo wdzięczna! Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację. Tylko, że przy moim blogu Chocoladzix, napisałaś Julixx, więc nie wiem czy to do mnie kierujesz :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń